2011-09-12

Happily ever after!

Okei nyt yritetää jotain postausta saada kokoon.

Tietoja Hannasta:

1.Mä oon 13-vuotias.
2.Tykkään tanssista,musiikista, jääkiekosta, muodista ja syömisestä.
3.Vapaa-aikani vietän enimmikseen Nooran kanssa, mutta myös tanssien,kuuntelemalla musiikkia,lukemalla blogeja ja syömällä herkkuja.
4.Mulla on koira, espanjan vesikoira nimeltään Nelli.
                                                
Tietoja Noorasta:


1.Mä oon 14-vuotias PERJANTAINA! :DD
2.Koira mullaki on ,se on bichon frise ja sen nimi on Bella. Ja ikää sil löytyy 7 kk PERJANTAINA :DDD.
3.Rakastan tanssia ,musiikkia, koiraani ja syömistä.
4.Vapaa-aikani vietän Hannan kanssa, tanssien (suurin osa) , tekemällä meikkejä ( haha tuleva kampaaja-maskeeraja :P) ja syöden.
5 Omistan MAAILMAN ihanimman siskon :)
6.joo ja voin vaa sanoo et perjantai taitaa olla mun lempipäivä :D


Yhteisiä tietoja:

1.Ollaan naapureita.
2 Harrastetaan tanssia :D
3.Kummallakin on ikävä kyllä silmälasit.
4. Samassa koulussa ollaan. MUTTA EI SAMALLA LUOKALLA!
5.Kavereita jo 7 vuotta .
6. Hulluja me joskus ollaan.
7. Hanna on pitempi kolmella sentillä ( Noora aikoo kasvaa yli....mut ei oikeesti)
8. Hanna taitaa olla se viisampiki (huomaa kumpi kirjottaa)
9. Noora puhuu paljon, mutta nii kyllä Hannaki.
Joo siinä ne tais tulla :) toivottavasti saitte tarpeeks tietoa meistä,jos joku asia jäi kiinnostaa nii kommenteihin sitte tietoo nii kyl me selitetää. :


<3 Hanna ja Noora :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti