2011-09-13

Mikä ei tapa,vahvistaa!

Hellou!
Tänää oli kyllä nii rankka päivä. Ja huomisest tulee viel pahempi :( joo ekaks oli koulus suunnistusta ja mä en oo nii hyvä lukee karttaa joten oltiin aika lähellä eksyä... sitte oli viel se hissan koe yök! Mutta onneks mun rakkaat ystävät tuli meille ja piristi tätä päivää. Laittelin niille vähä hiuksia ja meikkejä.Nyt viel vähä enkun sanoja päähä ja sit nukkumaan! hah taidan mennä kattoo telkkaa :DD Sori jos tää teksti on vähä masentavan kuulosta oli mul oikeesti aika kiva LOPPUpäivä! ps. oli ihanaa saada tietää että mun luokkalaisella "AMAZING" Julialla on kans blogi joten käykääpäs kattelemas Chop & Change


  
H&M n.14euroa
                                                             H&M (ainaki 2 vuotta vanhat)

 Tältä se nyt sitte näytti yhdistettynä, joo siin on kyl vaa se paita ja ei mitää mun parhaimpia kuvia :)                                                              SAA KELVATA!







sit aloin viel tänää aattelee mitä mun mielest kaikkien tyttöjen vaatekaapis pitäis olla, sit tuli sillee et "pikkumusta" eli siis mekko joka on sellai ihoa myötä menevä mekko , farkut okei toi on aika varmasti kaikilla, villatakki joo aattelin vaa, erivärisiä toppeja ei aina vaa jaksais sitä samaa vanhaa musta tai valkonen haluisin olla enemmän värikkäämpi, nahkatakki juu en tiiä mistä toi tuli ja siinä ne tais tulla sit haluisin kuulla mitä teijän mielest pitäis olla vaatekaapis?


<3 Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti