2011-09-14

Missä oot Hanna? :(

Moi kaikki!

HANNA EI OO KADONNU! haha mul on vaa ikävä Hannaa. Tää on varmaa pisin aika millo en oo nähny sitä paitsi koulussa. Sen takii Hannasta ei oo tullu mitää postausta. Yritän löytää jotai kuvii siit nii näätte sen tyylii. Joo mut tähä päivää. Tänää mul oli sellai MAAILMAN pisin päivä koulus 8-16. Yleensä keskiviikkona en ikinä jaksa laittaa mitää tosi hienoo tai jotai kiristävää ku tiiän et joudun viettää siel melkein koko päivän.Joo ja hei mä omistan Julialle, jonka blogin meijän luokkalaiset pojat tänää löys. Haha toi kuulostaa nii ekaluokkalaiselt "POIKAPÖPÖJÄ":DD on mulla hauskaa taas. Eli taas niiku viime postaukses käykää pliis tsekkaamas jos et oo nähny nyt tulee sinne linkki CHOP & CHANGE<- TÄÄ TYTTÖ ON IHANA!tänää mä saan sen hannan kiinni ja se tulee huomen tekee postauksen,ku mun mielest te tiiätte enemmän mun tyyliä ku hannan.JOO HANNA JOS LUET TÄN VASTAA PUHELIMEES! :DD tosi outoo pitää yhtettä tän blogin avulla. Huomenna olis sitte KOKO päivä koulus, meil on koulun&kodin päivä :) Yritän saada Juliaa mun kaa samaa kuvaa ;) Nyt toivon ettei se lue tätä :DD Lov you <3

Tänää juoksentelin koulussa tälläsillä vaatteilla:


'
/Huppari, sain sen koulult,/
/Housut H&M/

                                                      Pari kuvaa meijän koirast Bellasta:


Eiks ookki söpö? :D
Bella oli 7 kk
Rakas

2 kommenttia:

  1. AHAAAAA en lue vai, sinä senkin >>:

    VastaaPoista
  2. Olen pahoillani ,yllätit minut SÄHÄN LUET TÄTÄ! :o

    VastaaPoista